Czy rezerwacja miejsca parkingowego jest konieczna?
Rezerwacja jest bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Sugerujemy aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na naszym parkingu. W przypadku zmiany planów anulowanie rezerwacji nie wiąże się z opłatami.
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Są do wyboru 2 sposoby:
- Telefonicznie na numer +48 531 180 180 – obsługa parkingu zarezerwuje dla Państwa miejsce w naszym grafiku.
lub - Poprzez formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie – system sam wyliczy dokładną kwotę do zapłaty oraz opcjonalnie prześle potwierdzenie rezerwacji na podany adres email.
Jeżeli po dokonanej rezerwacji, zmieni się godzina wylotu lub nr rejestracyjny auta?
Prosimy skorzystać z formularza na stronie kontakt, napisać maila na adres biuro@solidparking.pl lub zadzwonić – dokonamy aktualizacji godziny przyjazdu na parking. Zmiany rezerwacji nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.
Czy mogę anulować rezerwację?
Tak to jest możliwe. Prosimy aby poinformować nas o zmianie planów i zwolnić zarezerwowane miejsce parkingowe. Anulowanie rezerwacji nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.
Ile czasu przed wylotem należy przyjechać na parkingu?
Odprawy zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Kierowca zawiezie Państwa z parkingu na Lotnisko Modlin w ciągu 5 minut. Zalecamy zatem, aby zjawić się na u nas na parkingu ok. 1,5 do 2 godz. przed wylotem. Natomiast w okresie letnim, kiedy obserwujemy wzmożony ruch na parkingu, proponujemy przyjąć zapas czasowy ok. 30 min większy niż poza sezonem, czyli ok. 2 godz. wcześniej.
Jak często kursują samochody transferowe na lotnisko i czy są darmowe?
Posiadamy 2 busy transferowe. Działamy elastycznie i dopasowujemy się do przyjazdów naszych klientów. Nie mamy „sztywnych” godzin odjazdu. Transfery na lotnisko Warszawa modlin odbywają się zaraz po przybyciu Państwa na parking i są całkowicie darmowe.
Jak dostać się na parking po powrocie z podróży?
Na potwierdzeniu przyjęcia samochodu na parking, znajdą Państwo numer telefonu do obsługi. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie na lotnisko Modlin w ciągu kilku minut. Odbieramy klientów vis a vis wyjścia przylotów przy kasie parkingowej nr 2. Ze względu na niewielką odległość naszego parkingu od Lotniska Modlin, prosimy o telefon nie wcześniej niż po wejściu na terminal i odebraniu bagażu.
W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?
Za usługę parkingową, mogą Państwo zapłacić na 3 sposoby:
- Gotówka lub karta płatnicza na parkingu
- Przelew online (operator PKO BP – eService) z 1% rabatem
- Przelew standardowy
Wybór sposobu płatności odbywa się podczas w ostatnim kroku na formularzu rezerwacji.
W jaki sposób otrzymać fakturę?
Prosimy o zgłoszenie tego po przybyciu na parking w momencie opłaty. Każdy korzystający z parkingu otrzymuję paragon lub fakturę.
Czy parking jest bezpieczny i strzeżony?
Oczywiście. Parking posiada wszystkie niezbędne i dodatkowe zabezpieczenia takie jak solidne ogrodzenie, oświetlenie, zamykaną na pilota bramę, całodobową ochronę, kamery przemysłowe na wjeździe oraz nowoczesny system alarmowy i monitoring firmy Solid Security.
Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator?
Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż, szczególnie w okresie zimowym, zalecamy odłączenie akumulatora. Jeśli mimo tego, akumulator ulegnie awarii, dysponujemy przenośmy urządzeniem rozruchowym i chętnie pomożemy uruchomić pojazd.