WARTO WIEDZIEĆ

Czy rezerwacja miejsca parkingowego jest konieczna?

Rezerwacja jest bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Sugerujemy aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na naszym parkingu. W przypadku zmiany planów anulowanie rezerwacji nie wiąże się z opłatami.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Są do wyboru 2 sposoby:

  • Telefonicznie na numer +48 531 180 180 – obsługa parkingu zarezerwuje dla Państwa miejsce w naszym grafiku.
    lub
  • Poprzez formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie – system sam wyliczy dokładną kwotę do zapłaty oraz opcjonalnie prześle potwierdzenie rezerwacji na podany adres email.

Jeżeli po dokonanej rezerwacji, zmieni się godzina wylotu lub nr rejestracyjny auta?

Prosimy skorzystać z formularza na stronie kontakt, napisać maila na adres biuro@solidparking.pl lub zadzwonić – dokonamy aktualizacji godziny przyjazdu na parking. Zmiany rezerwacji nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.

Czy mogę anulować rezerwację?

Tak to jest możliwe. Prosimy aby poinformować nas o zmianie planów i zwolnić zarezerwowane miejsce parkingowe. Anulowanie rezerwacji nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.

Ile czasu przed wylotem należy przyjechać na parkingu?

Odprawy zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Kierowca zawiezie Państwa z parkingu na Lotnisko Modlin w ciągu 5 minut. Zalecamy zatem, aby zjawić się na u nas na parkingu ok. 1,5 do 2 godz. przed wylotem. Natomiast w okresie letnim, kiedy obserwujemy wzmożony ruch na parkingu, proponujemy przyjąć zapas czasowy ok. 30 min większy niż poza sezonem, czyli ok. 2 godz. wcześniej.

Jak często kursują samochody transferowe na lotnisko i czy są darmowe?

Posiadamy 2 busy transferowe. Działamy elastycznie i dopasowujemy się do przyjazdów naszych klientów. Nie mamy „sztywnych” godzin odjazdu. Transfery na lotnisko Warszawa modlin odbywają się zaraz po przybyciu Państwa na parking i są całkowicie darmowe.

Jak dostać się na parking po powrocie z podróży?

Na potwierdzeniu przyjęcia samochodu na parking, znajdą Państwo numer telefonu do obsługi. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie na lotnisko Modlin w ciągu kilku minut. Odbieramy klientów vis a vis wyjścia przylotów przy kasie parkingowej nr 2. Ze względu na niewielką odległość naszego parkingu od Lotniska Modlin, prosimy o telefon nie wcześniej niż po wejściu na terminal i odebraniu bagażu.

W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

Za usługę parkingową, mogą Państwo zapłacić na 3 sposoby:

  1. Gotówka lub karta płatnicza na parkingu
  2. Przelew online (operator PKO BP – eService) z 1% rabatem
  3. Przelew standardowy

Wybór sposobu płatności odbywa się podczas w ostatnim kroku na formularzu rezerwacji.

W jaki sposób otrzymać fakturę?

Prosimy o zgłoszenie tego po przybyciu na parking w momencie opłaty. Każdy korzystający z parkingu otrzymuję paragon lub fakturę.

Czy parking jest bezpieczny i strzeżony?

Oczywiście. Parking posiada wszystkie niezbędne  i dodatkowe zabezpieczenia takie jak solidne ogrodzenie, oświetlenie, zamykaną na pilota bramę, całodobową ochronę, kamery przemysłowe na wjeździe oraz nowoczesny system alarmowy i monitoring firmy Solid Security.

Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż, szczególnie w okresie zimowym, zalecamy odłączenie akumulatora. Jeśli mimo tego, akumulator ulegnie awarii, dysponujemy przenośmy urządzeniem rozruchowym i chętnie pomożemy uruchomić pojazd.