WARTO WIEDZIEĆ

Czy rezerwacja miejsca parkingowego jest konieczna?

Rezerwacja jest bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Sugerujemy aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na naszym parkingu.W przypadku zmiany planów anulowanie rezerwacji nie wiąże się z opłatami.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Są do wyboru 2 sposoby:

  • Telefonicznie na numer +48 531 180 180 – obsługa parkingu zarezerwuje dla Państwa miejsce w naszym grafiku.
    lub
  • Poprzez formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie – system sam wyliczy dokładną kwotę do zapłaty oraz opcjonalnie prześle potwierdzenie rezerwacji na podany adres email.

Jeżeli po dokonanej rezerwacji, zmieni się godzina wylotu lub nr rejestracyjny auta?

Prosimy skorzystać z formularza na stronie kontakt, napisać maila na adres biuro@solidparking.pl lub zadzwonić – dokonamy aktualizacji godziny przyjazdu na parking. Zmiany rezerwacji nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.

Czy mogę anulować rezerwację?

Tak to jest możliwe. Prosimy aby poinformować nas o zmianie planów i zwolnić zarezerwowane miejsce parkingowe. Anulowanie rezerwacji nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.

Ile czasu przed wylotem należy przyjechać na parkingu?

Odprawy zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Kierowca parkingu zawiezie Państwa na Lotnisko Modlin w ciągu 5 minut. Zalecamy zatem, aby zjawić się na parkingu ok. 1-5 do 2 godz. przed wylotem. Natomiast w okresie letnim, kiedy obserwujemy wzmożony ruch na parkingu, proponujemy przyjąć zapas czasowy ok. 30 min większy niż poza sezonem, czyli ok. 2 godz. wcześniej.

Jak często kursują samochody transferowe na lotnisko i czy są darmowe?

Posiadamy 2 busy transferowe. Działamy elastycznie i dopasowujemy się do przyjazdów naszych klientów. Nie mamy „sztywnych” godzin odjazdu.Transfery na lotnisko Warszawa modlin odbywają się zaraz po przybyciu Państwa na parking i są całkowicie darmowe.

Jak dostać się na parking po powrocie z podróży?

Na potwierdzeniu przyjęcia samochodu na parking, znajdą Państwo numer telefonu do obsługi. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie na lotnisko Modlin w ciągu kilku minut. Odbieramy klientów vis a vis wyjścia przylotów przy kasie parkingowej nr 2. Ze względu na niewielką odległość naszego parkingu od Lotniska Modlin, prosimy o telefon nie wcześniej niż po odebraniu bagażu.

W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

Za usługę parkingową, mogą Państwo zapłacić na 3 sposoby:

  1. Gotówka lub karta płatnicza na parkingu
  2. Przelew online (operator PKO BP – eService) z 3% rabatem
  3. Przelew standardowy

Wybór sposobu płatności odbywa się podczas w ostatnim kroku na formularzu rezerwacji.

W jaki sposób otrzymać fakturę?

Prosimy o zgłoszenie tego po przybyciu na parking w momencie opłaty. Każdy korzystający z parkingu otzymuję paragon lub fakturę.

Czy parking jest bezpieczny i strzeżony?

Oczywiście.Parking posiada wszystkie niezbędne  i dodatkowe zabezpieczenia takie jak solidne ogrodzenie, oświetlenie, zamykaną na pilota bramę, całodobową ochronę, kamery przemysłowe na wjeździe oraz nowoczesny system alarmowy i monitoring firmy Solid Security.

Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż, szczególnie w okresie zimowym, zalecamy odłączenie akumulatora. Jeśli mimo tego, akumulator ulegnie awarii, dysponujemy przenośmy urządzeniem rozruchowym i chętnie pomożemy uruchomić pojazd.